دسته‌بندی نشده

نحوه تعیین سایز انگشتر _ راهنمای اصولی و کاربردی

تعیین سایز انگشتر

یکی از موارد مهم در هنگام خرید غیرحضوری انگشتر، سایز انگشت است که چالش همیشگی خریداران و فروشندگان غیرحضوری بوده و اکنون ما در گالری نقره ارمی در این مقاله قرار هست تا برای همیشه این معضل برطرف شود.

گالری ارمی یکی از بزرگترین نقره‌فروشی‌های ایران است. ما در گالری نقره ارمی با فروش انواع انگشتر نقره، سرویس نقره و… با نازل‌ترین قیمت آماده خدمت رسانی به هموطن‌های خود هستیم. خرید نقره از گالری نقره ارمی علاوه بر قیمت پائین مزایای بسیار زیادی چون امکان ارسال رایگان به سراسر کشور را نیز است.

نکاتی که قبل از تعیین سایز انگشت باید بدانید

  • اندازه‌گیری انگشتر را زمانی که دست‌های شما سرد است، انجام ندهید. زمانی که دست شما سرد است، فشار خون شما نیز پایین بوده و در نتیجه سایز انگشتان شما کوچکتر از سایز اصلی و معمولی خواهد بود.
  • بهترین زمان برای اندازه‌گیری سایز انگشتر، بعد از ظهر می باشد. در این زمان دست شما دارای سایز معمولی و اصلی خود خواهد بود و انگشتری که با این سایز تهیه می‌کنید، به دست شما تنگ نخواهد بود.
  • سعی کنید تا اندازه‌گیری را چند بار تکرار کنید تا از اندازه‌ای که به‌دست آورده اید مطمئن شوید.
  • سایز انگشتر دست غالب شما، یعنی دستی که با آن می‌نویسید و کارهای روزمره خود را با آن انجام می‌دهید، یک سایز از دست دیگرتان بزرگ‌تر است.
  • در زمان اندازه‌گیری سایز انگشتر باید دقت کنیم که سایز انگشتی را اندازه‌ بگیریم که می‌خواهیم برای آن انگشتر تهیه کنیم. قاعدتا تمام انگشت‌های دست دارای سایز یکسانی نیستند.

راه‌های متفاوتی برای تعیین سایز انگشت

مراجعه به طلافروشی،نقره فروشی یا سازندگان طلا و نقره:

همکاران ما با در دست داشتن ابزارهای مخصوص (میله سایز انگشتر و حلقه سایز انگشت)، سایز انگشتر شما را بصورت کاملا دقیق به شما اعلان می‌کنند.

این شیوه راحت‌ترین و دقیق‌ترین راه برای اندازه‌گیری سایز انگشتر خواهد بود.

Rod and size method in determining ring size

اندازه گیری قطر داخلی انگشتر

انگشتر یا حلقه‌ای که برای انگشت شما مناسب هست را از بزرگترین قطر روی صفر خط کش بگذارید و پس از اندازه گیری آن‌، برای تعیین سایز انگشت به جدول راهنما سایز انگشتر مراجعه نمائید.

اندازه گیری قطر داخلی انگشتر

نرم افزار های تعیین سایز انگشتر

امروزه برخی نرم‌افزارهای گوناگونی برای تعیین سایز انگشتر ساخته شده‌اند که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید به‌راحتی اندازه انگشت خود را مشخص کنید. یکی از این نرم‌افزارها، نرم‌افزار Ring size finder است که برای اندازه‌گیری سایز انگشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته این نرم‌افزار ممکن است اندکی خطا داشته باشد اما برای اندازه‌گیری حدودی کارآمد است و می‌تواند سایز انگشترتان را به‌صورت حدودی مشخص کند.

استفاده از نوارکاغذی و خط کش

  1. نوار کاغذی به شکل مستطیل با طول 10 و عرض 1 سانتی متر درست کنید.
  2. نوار کاغذی را دور انگشت خود بپیچید؛ به طوری که خیلی آزاد یا خیلی تنگ نباشد.
  3. محل طلاقی نوار کاغذی را علامت گذاری کنید.
  4. بوسیله خط کش این فاصله را اندازه گیری کنید و برای تعیین سایز انگشت خود به جدول  راهنما سایز انگشتر مراجه نمائید.
روش نوار کاغذی در تعیین اندازه انگشتر

آموزش ویدیویی نحوه تعیین سایز انگشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *